Minus trettio komma en

Så kom det äntligen!

Dagen vikt: 92,7 kg.
Minus 30,1 sedan cabridge-starten i höstas.
Härligt, härligt.

Behöver så väl få den här extra skjutsen med lite minusvikt inför London-resan. De senaste gångerna jag gjort längre uppehåll så har jag slagit över till smått frossande (påsken), lite att jag "passar på" eftersom jag ändå äter som vanligt.
Tänkte försöka undvika det nu. Visst, jag kommer äta vanlig mat och unna mig det, men det behöver inte betyda att jag köper hem chips var och varanna kväll och äter på hotellrummet...

Genom att äta med måtta, kombinerat med cambridge-frukost och många, många trevliga Londonpromenader, borde det inte vara några problem.

Målet är att klara resan utan att gå uppåt i vikt, förutom då den vätska väger som kroppen binder i kolhydratlagren.

Kommentarer
Postat av: Pulver

Måste gratulera till viktminskningen.

2009-05-08 @ 08:53:10
URL: http://viktminskning.blogsome.com
Postat av: Vendela

Men oj - vad är det jag ser? 92,7 kg!? Inte illa! Kilona bara ramlar ju av dig - grattis :-)



Kram

2009-05-09 @ 18:23:10
URL: http://vendelasextioatta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0