London - Kakan 1-0

Okej Det är svårt att hålla sig till en strikt mat-plan.
Det inser jag redan efter en dag i London.
Sitter på mitt hotellrum, efter en lång dag först på skolan och sedan på ett gigantiskt köpcentrum, men en påse kakor.
Inte enligt planen.

Det bara blev så.

Dessutom upptäckte jag att skolan serverar efterrätt till lunchen varje dag...
I dag lät jag bli, tog lite ost och frukt i stället.
Men gissar att jag inte klarar av att vara lika ståndaktig varje dag.

Nej. Fokus.
Det här var ett nybörjarmisstag. Skyller på fullmatat dag med många intryck, och för sen middag som gjorde att jag blev för hungrig. Och då kopplades hjärncellerna bort när det var dags för att handla mat.

I morgon går det bättre.
Basta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0