Lite chips

Hmm. I dag blev det lite chips som följde med hem från affären.
Visserligen en liten påse, och low-fat.
Men ändå.
Inte vad jag tänkt mig...

Att hålla fast vid bra matvanor är tusan så svårt när man är på resande fot. Det är mycket svårare att undvika frestelser, och mycket svårare att göra sin egen plan och hålla fast vid den.

Trivs annars riktigt bra i London. Utbildningen är kul, men ta mig tusan vad engelsk grammatik är svårt! Känner dock att jag blir mer och mer säker på att prata engelska, får fler ord och bättre uttal. Precis som det är tänkt. Känner mig nu mogen att ge mig på att läsa böcker på engelska. En bokaffär ska uppsökas i morgon. Senare i veckan blir det också musikal och teater tror jag.
Och pub-besök.
Och mer shopping.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0