Hemlängtan

Nu har jag varit på resande fot i över två veckor, och börjar så smått få hemlängtan.
Eller inte alls så smått förresten - jag längtar hem!

London var hur kul som helst, men nu är jag på Irland där jag ska göra ett uppdrag för mitt jobb, och det är bara trist och ensamt, och ångest för att jag ska hinna med allt som måste göras på plats.

Och maten har gått åt skogen de två sista dagarna. Får inte ihop det med flygtider och resor och stress och en uppsjö av frestelser hela tiden.

Så hem, hem, hem.
Tillbaka till ett normalt liv.
Tillbaka till struktur och Cambridge-kuren.
Jag längtar!


Kommentarer
Postat av: Tjica

Välkommen tillbaka!



Det är skitsvårt, kanske omöjligt att äta bra på flygplatser, tågstationer och liknande. Efter 8 timmars resa brukar jag känna mig helt förgiftad av bröd, ketchup och senap.



Från storlek 56 till 46 - det är jättemycket. Verkligen en kilokamp!

2009-05-28 @ 21:29:05
URL: http://www.tjica.se.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0