Förstår inte...

... vart dagarna tar vägen! Jag har snart varit två veckor i London, och ska resa vidare till Irland på söndag innan jag återvänder till svedala.
Det är verkligen att leva i en helt annan värld just nu, är så långt borta man kan tänka sig från vardagen i Umeå, från viktmål, från cambridge-kur och allt det där.

Men jag har bestämt mig för att inte bry mig så mycket.
Jag har inte spårat ut totalt. Jag superfrossar inte, även om det unnas en hel del gott nu och då.
Men vad tusan. Jag gör bara den här resan en gång i livet!

I morgon ska jag göra ett sista ryck på shopping. Har spanat in ett par jeans på Next som nog ska få följa med hem. Ett par t-shirts på Mark&Spencer lär få följa med också...
Sedan en sista middag med några av de nya vännerna från utbildningen.

I kväll har jag laddat över de bilder som jag tagit sista veckan. En och annan är jag med på själv - och jag noterar att jag inte längre skyr kameror som pesten. Inte så att jag gillar att vara med på bild, men jag vänder inte ut och in på mig för att hitta på orsaker för att slippa.... ett litet framsteg...

Det är också bra, för nu har jag nya bilder i "halvtid" att jämföra med när viktresan en dag är helt genomförd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0