En aning besviken

I går var en kämpar-dag igen.
Var hur många gånger som helst på väg att avbryta ren kur. Vet att uthålligheten är som sämst när jag närmar mig ett planerat avbrott, och när vågen dessutom tjurar med att inte visa positiva resultat så blir motståndskraften ännu mindre.

Dubbla fika på jobbet i går gjorde saken inte bättre.

Så i morse kände jag mig riktigt duktig när jag ställde mig på vågen, för nu tusan måste det väl ändå...
Jaha. Nähä.
Jodå, minus sedan i går, men fortfarande lite över 93 - och alltså kvar lite plusvikt.
Känns lite hopplöst att ens hinna nå 30 kg blankt innan jag drar iväg på min resa...

Ska försöka hålla ut den här dagen också.
Kanske, kanske, ett jätteskutt på vågen i morgon.
Skulle behöva det för motivationen under de veckor jag är bortrest.

Kommentarer
Postat av: Pulver

Gör som jag och hoppa över vågen istället för att ställa dig på den :)

2009-05-08 @ 00:38:40
URL: http://viktminskning.blogsome.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0