Afternoon tea på Harrods

Mitt Londonäventyr fortsätter.
I dag ska jag besöka Harrods, det blir mest att shoppa med ögonen eftersom priserna är rätt så höga....
Men ett afternoon tea med sconse och marmeland tänker jag unna mig i varje fall!
Kanske till och med den variant där ett glas champange ingår. Champange och the, låter som en speciell kombination.

Dagarna försvinner snabbt här i London. Ett krånglande internet på hotellet har gjort att jag inte kunnat blogga de senaste dagarna, men det är nu åtgärdat. Läget på matfronten är ungefär som tidigare - det går an. Inte perfekt, men inte katastrof heller. Jag försöker vara nöjd med det.

Det finns gott om tid när jag kommer hem till vardagen att fortsätta viktresan.
För det ska jag!

Kommentarer
Postat av: Sophie

Unna dig du nåt! Det är du värd! Det där med Champagne och scones lät inte dumt.. Ska själv till London framöver! Keep up the good work! ;)

2009-05-17 @ 11:17:04
URL: http://liveharddieyoung.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0