Tillbaka över 25

Trots gårdagens middag (fläskfilé med ädelostsås och chokladmousse efteråt) så fortsätter det nedåt på vågen.
Det känns bra att ha flyt åt rätt håll.
Dagens vikt: 97,6, alltså minus 25,2 kilo totalt sedan jag började med cambridge.

Annars är jag mest irriterad i dag.
Har haft min bror på besök över helgen, vilket alltid är trevligt, men nu har jag ett sämre internet än innan han kom... Tanken var att han skulle hjälpa mig att få ordning på routern och det trådlösa nätverket jag har (han kan det här med datorer betydligt bättre än jag), vilket har funkat men inte superbra. Efter ett antal timmars fipplande så sitter jag nu hallen och surfar - för det är här jag har bredbands-uttaget.
Okul.

Så nu sitter jag och svär över teknik, kablar och konfigurationer och försöker få till det ändå.
För så här vill jag inte ha det!
Vilket innebär att jag missar kvällens vattengympa - är för irriterad över internet-eländet för att släppa det.
Suck.



Kommentarer
Postat av: Bittan

Visst är det ...ja, man blir galen..själv är jag ganska otekninsk också,men jag ger mig inte det SKA funka,hur det funkar spelar ingen roll,bara det gör det!!

Hoppas du löser det ,finns inget värre..

Ha en fin dag/Bittan

2009-03-02 @ 09:54:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0