Nittifem komma fem

Dagens vikt: 95,5 kg.
Trevligt.
Det betyder att jag spräckt 27:an när det gäller antal kilo minus sedan augusti.
Närmare bestämt 27,3 kg.

Har en förhoppning att nå 30 kg minus lagom till påsk.
Borde vara fullt möjligt om jag håller mig till min cambridgekur och låter bli att fuska och låter bli att spåra ur.
Så enkelt det låter, men i praktiken är det betydligt svårare...

På fredag ska jag dock äta räkor med tjejkompisarna och dricka ett glas vin.
Det är planerat sedan tidigare, och räkor är ju helt okej.
Så länge jag låter bli det rostade brödet och eventullt godis/snacks som kan dyka upp senare på kvällen.

Tänkte ett tag att jag skulle hoppa över den kvällen, som "straff" för att jag fick en ät-attack i fredags.
Men har nu tänkt om.
Att bestraffa mig själv leder nog inte till något bra i längden.

Jag får helt enkelt försöka acceptera att det tar lite längre att nå de mål jag ställt upp i stället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0