Lättare att kommentera andra...

Skrev nyss en kommentar till en bloggvän som har det lite motigt just nu.
 Försöke peppa att härda ut, att inte släppa taget om den förändring hon har gjort, att försöka se och glädjas åt de fina resultat hon har uppnått, att stå ut även när det tar emot...
... och kom på att det gäller ju precis samma sak för mig...

Se där.
Alltid enklare att tycka till åt andra, än att använda det på sig själv.
Är kvar i den tålamodsprövande fasen.
Vikten något ner i dag, men fortfarande ligger jag plus jämfört med innan den senaste fross-attacken i fredags.

Försöker nu hitta styrkan i att jag klarade av gårdagen utan fusk, även om jag nästan klättrade på väggarna.
Tänker på den stora förändring jag har gjort, och söker styrka där att jag kan, vill och klarar av att fortsätta.

Klarade av att hålla mig till Cambridge i går.
Så då borde jag klara av det i dag också.
En dag i taget.

Dagens vikt: 96,0 kg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0