Jag är hopplös på choklad

Förstår inte varför jag inte kan motstå choklad.
Var på stormarknad och handlade i kväll, mätt i magen för att undvika allt för stora frestelser.
Skulle hanlda lite plus-mat till min cambridge (tägg och kyckling) samt räkor till i morgon kväll.
Men ta mig tusan, nog blev det en chokladkaka också.
Mörk choklad, naturligtvis.

Okej. Världen går inte under.
Det är inget fusk som gör att det tar flera dagar att komma igen.
Men ändå.
Det verkar just nu omöjligt att gå på en mataffär utan att få med sig något gott&onyttigt ut...

Tur att jag inte behöver handla så ofta när jag äter cambridge.

Kommentarer
Postat av: Sandra

choklad är så underbart gott, och det är sjukt svårt att motstå :P

2009-03-26 @ 22:29:13
URL: http://saandraaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0