I väntan på spa

Dagens vikt: 96,2 kg.
Samma som i går. Helt okej. Inte ens jag förväntar mig att gå ner flera hekto om dagen, även om jag är otålig och blir stressad i fall vågen står still mer än en dag på samma vikt...

Planerar som bäst inför senare i veckan, då jag och träningskompisen H ska tillbringa en dag på IKSU Spa här i Umeå. Bada, simma, bubbelpool, styrketräna, basta, slappa, surra och skvallra.
Ska nog unna mig en lunch den dagen oxå i deras restaurang som har god och nyttig mat.

Just nu är mitt största ”bekymmer” om jag ska boka en massage eller en ansiktsbehandling.
Tar mig inte råd till båda.
Tror det blir ansiktet - ögonbrynen är i desperat behov av en professionell plockning.

Ska framför allt bli skönt att röra på sig, jag är fortfarande för dålig på den biten för närvarande.
Gårdagens vattengympa avbokades i sista stund, och jag har ingen bättre förklaring än att jag inte "iddes".
Måste verkligen försöka komma tillbaka till de tre pass i veckan som jag höll förut, och det med råge.

Kanske blir det lättare i takt med att vintern försvinner?

UPPDATERAT
H mailade precis återbud för torsdagen. Tusan också. Men har haft det lite på känn.
Försöker få med mig någon annan. Är verkligen laddad för en spa-dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0