Hungrig!

Är så hungrig i kväll!
Ändå har jag tagit "plus-meny" till middag som komplement till mitt pulver.
Improviserade med tigerräkor från frysen, som fick fräsa i lite olivolja tillsammans med hackad röd chili och vitlök, sedan på med några matskedar matlagningsvin och låt koka ihop ett par minuter.
Himmelskt gott, fettsnålt och få kolhydrater.

Okej då.
Jag har även fuskat i kväll med lite mörk choklad.
Och några skivor leverpastej... (inte samtidigt dock).

Så jag borde vara proppmätt, men kroppen skriker efter mer, mer, mer.

Ska ut på en kvällspromenad med kompisen AK senare i kväll, så jag får gå av mig några av fusk-kalorierna.
Sedan gäller det att hålla sig resten av kvällen.
Svårt.
Hunger och sug är starka känslor.

Hur som helst blir det spa på torsdag ändå - har fått med mig underbara kompisen C som med kort varsel hakar på.
Ska bli så skönt. Något att se fram emot.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0