Finns det bloggdesign for dummies?

Skulle vilja förändra hur min blogg ser ut, men det är bara att inse att jag är totalt okunnig på detta.
Har skapat min blogg genom att klicka fram en färdig stilmall på blogg.se och ungefär där slutar min kompetens på området.

Just nu skulle jag vilja ändra min underrubrik på bloggen.
Men vart tusan gör jag det???
Och jag skulle vilja ha en liten ruta till vänster där jag kan berätta om min förändring och kanske mina delmål.

Suck.
Ska söka på nätet efter någon hjälpsam hemsida eller kanske en brevkurs i bloggdesign for dummies eller html-språkets abc...

Kommentarer
Postat av: Josefin

Finns bara ett ställe www.designadinblogg.se

2009-03-06 @ 19:54:45
URL: http://zimmergrens.blogg.se/
Postat av: Bittan

Jag kan hjälpa dig om du vill !

2009-03-06 @ 20:25:23
Postat av: Frida

Hej! Tänkte gå in och tipsa om www.designadinblogg.se men såg att det visst var någon som redan hade gjort det! Riktigt bra ställe att lära sig mer om bloggdesign på!!!



Keep up the good work!

2009-03-11 @ 10:50:03
URL: http://fridascorner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0