En ledig torsdag

Japp, jag är ledig och fri i dag.
Det känns som en riktig bonus, en ledig dag "mitt i veckan".
Härligt.
Om ett par timmar drar jag på spa med kompisen C.
Lite träning på cykel, massa bad, lite sol och hot stone massage står på agendan.
Plus att de buskiga ögonbrynen ska tämjas.

I dag äter jag vanlig lunch på spa.
För att jag vill det, för att jag väljer det.
Lunchen är inte fusk - utan ett planerat avbrott i cambridgekuren.
Inför mig själv är det viktigt att skilja på detta.
Sedan vet jag att även ett litet, planerat avbrott visar sig på vågen eftersom maten innehåller kolhydrater som gör att jag binder vätska i kroppen. Men det rättar till sig på en dag eller två. Så jag ska försöka ta en vägningsfridag på fredag, för även om jag vet om hur det funkar är plussiffror på vågen känslomässigt jobbiga.

Fick första skymten av 95:an på vågen i dag.
Välkommen!
Dagens vikt: 95,9 kg.

Kommentarer
Postat av: Bittan

Nu är du låååångt ifrån tre siffrigt ,så långt att du aldrig mer kommer dit ! Grattis!

Trevligt med spa dag!

2009-03-19 @ 17:49:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0