Dagens vikt&siffror

Har precis varit hos min cambridgekonsulent och köpt mer pulver samt vägt mig.
Det är alltid lika trevligt att träffa henne, även om man bara hastar in så har hon alltid peppande och uppmuntrande ord att skicka med. Det känns skönt att veta att hon har gjort samma resa, och vet precis vad jag pratar om när det är kämpigt och frustrerande.

Hennes våg gillar jag dock inte, eftersom jag väger lite mer där än hemma.
Kan också bero på att jag har mer kläder när jag väger mej hos konsulenten än hemma...
Därför använder jag vågen hemma som riktmärke för dagens vikt.

Däremot så kollade vi fett&vatten i dag, och det är så tillfredställande att se hur kroppsfettets andel av kroppen minskar.
Första gången jag ställde mig på vågen hos konsulenten så gick det inte att mäta andelen fett, eftersom det var över 50%.
I dag är det nere på lite drygt 37%.
Det känns helt otroligt.
Från mer än halva jag i fett till snart en tredjedels jag i fett.

Dagens vikt: 95,4 kg.

Vill, vill, vill klara -30 kg till påsk.
Ungefär 2,5 kg återstår nu

Kommentarer
Postat av: Bittan

Ja ,det fixar du ..puttar på dig!

2009-03-26 @ 12:26:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0