Bra start på dagen

Dagens vikt: 96,4 kg. Minus 0,5 sedan i går alltså.
Total minskning: -26,4 kg

Härligt, nu har det lossnat och jag rör mig nedåt igen. Inte bara ett hekto i taget, utan i lite större skutt. Hade som ett litet inofficiellt delmål för mig själv att jag skulle i varje fall vara nere på 95 till nästa helg, och nu känns det som att jag med råge klarar av det. Det är skönt att kroppen nu verkat anpassa sig till att det är pulverkur som gäller, och släpper ifrån sig ur fettdepåerna.

I dag väntar en dag fylld med olika pyssel: det ska pluggas (minst en videoföreläsning), det ska återlämnas en katt, det ska fållas jeans och sys gardiner. Avslutat med ett pass vattengympa. Får se om allt verklige hinns med under dagen.

Men jag börjar den i varje fall med ett nöjt leende på läpparna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0