Trösttsamt

Det står hur stilla som helst på vågen.
Orka!
Gillar inte när jag hamnar på platå.
Ska nu försöka köra pulver exklusivt veckan som kommer, skippa min plusmeny med ett ägg eller några räkor.
Får se om det skakar om lite grann så jag får effekt på vågen.

Det är lite tröstlöst att känna att jag sköter mig bra utan att få minsta lilla resultat.
Motståndskraften blir lite svagare för varje dag, och jag vet att det blir värre ju närmare jag kommer semester och ledighet och det planerade sommaruppehållet.

Håller tummarna för att jag i morgonbitti får ett litet bevis på att det lönar sig att hålla ut.
Behöver det!

Kommentarer
Postat av: matilda

haft en bra helg? :D

2009-06-28 @ 22:13:53
URL: http://elitecyclist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0