Svårt att sova

Har haft en jobbig natt. Kunde inte somna.
Att det var den ljusaste natten på hela året gjorde det inte direkt lättare... vet att sover lite mindre när pulverkuren är i sin mest intensiva fas, men det brukar mest handla om att jag vaknar tidigt, inte att jag har svårt att somna.
Men i går var det kört, somnade inte förrän efter tre-tiden.

Man hinner tänka mycket när man ligger och snor sig i sägen, och jag kände att jag trasslade in mig i mina tankar.
Mycket om bara... om inte...
Kämpar i dag för att ta mig tillbaka till mantrat här&nu och inte fastna i det förflutna eller i spekulationer om framtiden.

Känns i varje fall som pulverätandet flyter på bra.
Börjar bli sugen på vågen.
Kanske i morgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0