Snart dags för nya kilon...

Jag har tagit mig förbi tröskeln.
I dag hoppade vikten ner lite till, till 93,1 kg.
Bara 0,2 kg kvar till den vikt jag har haft som min lägsta notering hittills, strax innan jag åkte till London.
Dags att byta ut den och börja tappa nya kilon.
Det känns så himla skönt.

Just nu funderar jag på att fortsätta några extra dagar för att få lite bonus.
Men jag vet hur det är, när vågen stannar till ett par dagar tryter tålamodet.

Något helt annat:
En kollega kom förbi i morse och tackade för tipset som jag tydligen gett honom för många, många år sedan. Att lägga in sitt påslakan i kylen eller frysen för att få en sval säng när man lägger sig på kvällen.
Jag hade helt glömt bort det själv, men nu drar jag mig till minnes någon riktigt varm sommar som jag gjorde så.
Och det funkade kommer jag ihåg!

Det blir till att testa det igen i natt.
Kanske kan jag sova lite bättre då, det har varit skralt på den fronten senaste nätterna.

Kommentarer
Postat av: Bittan

Härligt,Grattis !!

2009-07-01 @ 12:11:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0