Sakta spring och korsett

Dagens vikt: stilla på höga 95.
Hade hoppats på ett glädjeskutt nedåt, men inte.
Det är bara att fejsa verkligheten.
Att önska att det vore annorlunda hjälper inte direkt...

Desto roligare känns då gårdagens andra runda i motionsspåret där jag kunde utöka mina korta joggingsträckor. Sprang betydligt längre bitar den här gången, även om det är i beskedlig fart och för andra korta sträckor. Men jag är fortfarande så förundrad över att jag över huvudtaget gör något som liknar att springa!
Hela rundan tog också ungefär åtta minuter kortare än i söndags!

Det känns bra.
Ska fortsätta växla upp motionen steg för steg.
Vikten måste följa efter förr eller senare.

Funderar för övrigt på att köpa en korsett för att hålla inne "mellanmagen" under en klänning som jag ska ha på lördag. Då blir det fest för en god vän som fyller jämna år. Har inte haft klänning på evigheter, och känner mig lite nervös för det, alla bilringar och valkar känns så mycket mer synliga än när man har flera delar...

Kommentarer
Postat av: Anne

Vet hur jobbigt det är att kämpa med vikten... Ville bara skicka en liten hälsning och ett lycka till! Detta kommer du att fixa!

Ha en skön dag!

2009-06-11 @ 03:02:32
URL: http://annef.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0