Lite stolt

Har rest mig efter senaste dippen, och känner mig nu lite försiktigt optimistisk igen.
Är på pulverläge, och kör så fram till och med semestern. Hoppar över midsommarfirandet i år, ansluter till vännerna efter grillningen och håller alltså fast vid pulver även i morgon kväll.
Ingen alkohol heller med andra ord.
Vill göra så här, även om det är tråkigt, för att få lite flow och stabilitet med mig in i sommaren.

Planen är sedan har gå på det som kallas blandad kur, det vill säga jag äter en eller två påsar pulver per dag och ett eller två mål vanlig mat per dag.

Är i varje fall glad över att jag tog mig ut på en runda i motionsspåret i går, trots att tiden var knapp. I stället för att strunta i det så körde jag en lite kortare sträcka, och testade lite jogging igen. Det känns fortfarande bra. Nu är bara tricket att öka på de kort-korta sträckorna som jag joggar.

Vågen låter jag bli just nu, och tänker strunta i den så länge som jag står ut med att inte veta vad jag väger.




Kommentarer
Postat av: Tezzan

Va duktig du är! Hoppas de går bra för dej.



Trevlig Midsommar!

2009-06-18 @ 14:26:21
URL: http://crazytezz.blogg.se/
Postat av: Pulver

Hoppas det funkade bra för dig igår, för mig gick det kanonbra. Lycka till.

2009-06-20 @ 12:30:50
URL: http://viktminskning.blogsome.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0