Denna fredag!

Vilken värme!
30 grader varmt i Umeå i dag.
Det går knappt att tänka, det är bara att försöka njuta de korta stunder man kan stjäla till sig utetid från jobbet!
Hoppas, hoppas verkligen att det här håller i sig in i juli då min semester börjar.

Som grädde på moset så jobbar jag hela denna helg då värmeböljan forstätter.
Vältajmat.
Å andra sidan så är det nog lika bra, eftersom jag går på pulver och därför inte ska göra något särskilt, kan jag lika gärna jobba och därmed undvika alla frestande uteserveringar, glassbarer och picknick-korgar.

Var och tog prover nu på morgonen, och fick 93 kg som officiell vikt hos vårdcentralen, och 112 cm i midjemått. Blodtryck 110/80. Övriga resultat får jag senare, men jag hoppas de ser lika bra ut.

I kväll ska jag festa loss på ramlösa tillsammans med mina vänner.
Och det känns helt okej.
En vecka till, drygt, sedan tar jag pulver-uppehål.
Ska verkligen försöka ge järnet nu under sista rycket och presa ner några kilon till inför sommaren.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0