Den som vill vara fin, får lida pin...

Dagens vikt: 95.1 kg.
Vågen tog ett skutt nedåt i dag.
Tack. Behövde det.

Hade annars fullt sjå i går med att prova kläder här hemma. Ska på fest på lördag och ska ha klänning på första gången sedan.... typ någonsin. Den är jättefin, och jag har hittat en vit, kort kofta att ha till.
Och så en korsett från Lindex under.
Jodå. Den är inköpt. Och provad.
Och ja, något sådant kan man ju oxå ha på sig.

Det är en märklig känsla.
Den höll in och tryckte till bra, samtidigt gick det att både andas och sitta och röra sig i den.
Men en hel kväll - går det? Vete tusan. Måste testköra den några timmar i sträck för att se vad kroppen säger.
Får göra det samtidigt som jag går in nya London-skorna i kväll.

Vad gör man inte för att känna sig fin en kväll!

Tycker annars att jag fått bra snurr på pulverätandet. Det har gått bra den här veckan. Funkar att stå emot olika frestelser - var till och med på affären för att handla lite utan att köpa med mig något annat än vad som stod på listan. Just handling är annars en stooor akilleshäl för mig.

Känns lite både ock med fest på lördag. Jag har bestämt mig för att göra ett mini-uppehåll över kvällen. Det är en av mina närmsta vänner som fyller jämnt, och då vill jag kunna delta på festen fullt ut. Äta god mat, dricka några glas vin, smaka på tårtan. Men allt går ju att göra med måtta. Och  söndag morgon är det tillbaka till pulver. Funderar däremot att hoppa över midsommarafton, så jag får en längre sammanhållen pulverperiod innan semestern.

Jakten på kilon är i gång igen som ni ser.

Kommentarer
Postat av: Pulver

Grattis till minskningen

2009-06-11 @ 11:53:58
URL: http://viktminskning.blogsome.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0