Dagens lista

Dagens vikt: 94,8 kg.
Minus igen. Skönt. Men har fortfarande ungefär två klio plusvikt att ta igen.

Dagens outfit: jeans, vit/svart top, sneakers. Rätt fantasilöst, men funktionellt. Piggar upp med turkosa strumpor.

Dagens frukost: cambridge milkshake kakao - som alltid! Och vatten, vatten, vatten.

Dagens träning: hmm, tveksamt om det blir något. Kanske en runda i skogen i kväll om de gråa, regnmolnen drar iväg...

Dagens frestelse: måste gå på affären för att köpa ingredienser till den tårta jag ska baka till kompisens födelsedagsfest i morgon... dubbla frestelser med andra ord...

Dagens aj: höger axel har börjat göra ont igen. Märkligt att den var bra under de veckor jag var borta från jobbet och skrivbordet...  ett samband kanske?

Dagens jobbiga: superfå på jobbet i dag, och jag har hur mycket som helst som jag "borde" göra men hela tiden skjuter på framtiden för akuta arbetsuppgifter.

Dagens ser fram emot: lördagens fest då jag ska göra ett mini-uppehåll i pulvertuggandet. Tårta! Och rödvin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0