Dagens lista

Dagens vikt: 94,2 kg.
Stilla.
Hmm. Here we go again...

Dagens outfit
: blå capri-jeans (Rocha) och70-talsblommig  top från Next, båda inköpta i London.
Svartvita pumaskor, Attling-smycke.
Känner mig fin.

Dagens mat: pulver, pulver och pulver.
Ska festa loss på ett ägg också.

Dagens borde: ut i motionsspåret.
Har inte blivit av de två senaste dagarna. Dax nu!

Dagens nedräkning: sju arbetsdagar kvar till semester.

Dagens måste: dammsuga.
Får fint främmande i kväll, katten S som ska bo hos mig i två veckor.

Dagens irritation: att jag aldrig får till routern till datorn.
Nu är det helt kajko och jag sitter i hallen och surfar. Inte kul.

Dagens stolta: att jag klarade gårdagskvällen på uteservering med kompisarna och höll mig till min ramlösa.

(Går)Dagens ocker: att denna ramlösa, 33 cl, kostade mig 28 kronor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0