Semesterstart

Så är semestern officiellt i gång.
Med regn och 12 grader kallt.
Huvva.
Hoppas verkligen det vänder snart.

Har fakiskt besökt solariet i dag för att få lite färg på kroppen, så man törs visa sig på badstranden de få soldagar som det ser ut att bli i juli....

Har en dag i dag då jag uträttar massa ärenden. Födelsedagspresenter ska inhandlas, cykeln ska lämnas på verkstad, ett sista eftersläpande jobb ska mailas i väg och så vidare. Passar bra en sådan här trist dag.

Kör vidare med min cambridgekur i dag och i morgon, men tappar sakta upp genom att tillföra lite rena proteiner.  Senare i veckan åker jag bort ett par dagar, och då ska jag definitivt ha brutit kuren och växlat över till ett normalt, sunt ätande. Planen är att hålla ett GI-tänk över sommaren, inte någon extrem variant, men vara försiktig med kolhydrater och satsa på proteiner och grönsaker.

Dagens vikt:
91,1 kg.
Vore himla kul om jag hann ta ett par hekto till innan jag går på uppehåll!

Kommentarer
Postat av: nina

ja det är jättetråkigt semesterväder just nu=(

2009-07-06 @ 13:32:45
URL: http://litenniniz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0