Hmm...

Nä, jag kan väl inte påstå att jag sköter mig särskilt bra.
Ambitionen finns där, hela tiden.
Men jag tar mig inte riktigt från ord till handling.
Tvärt om - när jag handlar i affären så slinker det med både det ena och det andra som sedan hamnar i magen.
Ostkrokar, glass och lite kakor.

Inte vad jag behöver.

Hoppas att jag nu har fått de "struldagar" jag behöver för att kunna ta mig i kragen och hitta en balans som jag är nöjd med. Först just nu är jag inte nöjd, och när jag inte är nöjd äter jag ännu mer.
Konstigt hur man funkar.

Känns lite tröstlöst att det bara är allt eller inget som verkar funka.
Antingen öppna spjäll eller strikt pulverkur.
Men jag fortsätter försöka.

Men trots att det känns som att sommaren knappt börjat är det nästan så jag längtar till hösten då det är enklare att hålla sig till sin kur....

Dagens vikt: ingen aning. Vill inte veta. Men pluskilo är det definitivt.

Kommentarer
Postat av: Helena

Jobbigt när "dalarna" kommer, men som tur är går det ju att ta sig ur dem, som du ju själv vet. Tänk på allt du åstadkommit hittils, och försök att inte vara för hård och dömande mot dig själv! Vad kan du lära dig av detta, det brukar jag fråga mig själv, när saker inte blir som jag önskar. Sen är det bara att ta nya tag! pepp pepp

2009-07-14 @ 09:30:41
URL: http://sextiotrekilosovervikt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0