En dag till ledigt

Nedräkningen är på gång på allvar. En arbetsdag kvar, sedan är jag ledig i drygt fem veckor.
Så skönt!
Ska inte göra så mycket speciellt, förutom en tur till Stockholm som sedan går vidare till Göteborg och Madonna-konserten i slutet av ledigheten.

Men bara att vara ledig, rå om mig själv, sola, bada - allt det där ser jag fram emot!

Det blir också spännande att se hur jag klarar vikten i sommar. Just nu går det rätt bra med pulver, så jag kör nog på över helgen och börjar mitt avbrott först på typ måndag. Allt för att få med mig lite extra marginal. Ambitionen är att ändå äta pulver en eller två gånger om dagen, i övrigt en sund kost men med möjlighet att unna mig. Svårigheten är att inte tippa över och unna sig titt som tätt, så det övergår till överätning... Tror jag ska ta fram några gamla matlistor, så jag har något att utgå från. Och en vitkålssallad ska jag göra för att alltid ha bra grönsaker till hands.

Dagen vikt: 93 kg blankt.
Det kryper åt rätt håll.


Kommentarer
Postat av: Nathalie

skönt med ledigt :) själv jobbar jag hela sommaren :/ tråkigt, men man får ta till vara på de lediga dagarna man får :)

2009-07-01 @ 18:40:56
URL: http://nathalieisaksen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0