Dagens lista

Dagens vikt: 92,6 kg.
Heja, heja! Är äntligen tillbaka på drygt 30 kg minus.

Dagens otåliga: bara timmar kvar till semester

Dagens typiska:
Och när kommer det lite sämre väder?
Jo, lagom till min semester... Hoppas det vänder snart igen.

Dagens begär: Betapet. Har blivit helt fast. Jagar ranking.

Dagens borde: Ut och gå. Har kommit lite efter där de senaste dagarna.

Dagens måste: Ta cykeln till cykelverkstad. NU.

Gårdagens lyx: Forvård med lack. Babylena och fina fötter.

Dagens lyx: Ska unna mig lite räkor i kväll med en dutt vitlöksmajonäs.

Morgondagens miss: Har tid hos tandläkaren klockan åtta på morgonen - på min första lediga dag...




Kommentarer
Postat av: Anonym

härlig blogg du har!

kika gärna in hos mig med;

http://annebertelsen.blogg.se

ha en bra dag! :)

2009-07-02 @ 11:14:26
Postat av: Helena

Åh, vad du är duktig som lyckats gå ner så mycket!! Inspirerande verkligen, att det går! :-)

Kul att du kikade in på min blogg, och för dina glada lyckönskningar!Tack!

2009-07-02 @ 15:18:54
URL: http://sextiotrekilosovervikt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0