Tre hekto

Dagens vikt: 100,3.
Alltså tre hekto kvar till 100 blankt - och fyra hekto kvar till tvåsiffrigt.

Är så himla otålig!
Så ni får ursäkta att jag tjatar om detta på bloggen.
Det känns så stort, så viktigt, så svårt, så avgörande, så...
Och det går så långsamt tycker jag!
(vilket det väl inte gör, men det känns så).

Idag: ska snart åka iväg på Plantagen och skaffa lite nya krukväxter tänkte jag.
Måste sedan städa lite och plocka undan, får övernattningsbesök från Skellefteå till veckan, en tjej som aldrig varit hos mig förut, och då vill jag visa upp mitt hem från den bästa sidan.
Ska berätta med om detta besök senare.

I kväll blir det bio, Australia, med kompisarna M och AK.
Sedan ut på café - ramlösa och te för min del...


Kommentarer
Postat av: Bittan

Nästa vecka ! tummis

Skriv gärna om filmen är sevärd..tycker den låter lååååång,då man är kissnödig jämt,)

2009-01-17 @ 16:55:41
URL: http://viktsteg.blogg.se/
Postat av: Mi

2009-01-17 @ 17:04:48
Postat av: misss brightside

Fyra hekto är ju ingenting. Är så glad för din skull!!!! Det är ju en jättestor grej så jag tror att alla dina läsare har överseende med detta.. Börjar bli lite sugen på att dra igång snart.. Funkar tyvärr inte just nu, har varken perngar eller tid och då får man ta det billigaste och snabbaste vilket aldrig är särskilt bra. Bortförklarningar, bortförklaringar.. I know..



Ha en trevligt helg :)

2009-01-17 @ 17:07:19
URL: http://misssbrightside.blogg.se/
Postat av: Linda

Nu är du nära:-)



Inne på dag två & jag ahr verkligen testat min karaktär idag:-)



Keep up the god work!!

2009-01-17 @ 17:59:50
URL: http://crazybeautifulworld.blogg.se.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0