Slutkörd...

Är helt matt efter en intensiv dag. Har vickat för min chef i går och i dag, och ta mig tusan vad det är påfrestande! En himla massa saker att hålla reda på hela tiden, och en ständig oro för att göra fel eller missa något... Nu ser jag fram emot en lång och slö kväll i soffan. Har massa avsnitt inspelade från veckans Top Model Australia som jag ska titta på och drömma mig bort för ett tag.

Min ”inneboende” har åkt hem för den här veckan, så jag själv i kväll. Det tar också på, att ha en annan människa som tillfälligt bor hos mig. Jag är ju så himla van att sköta mig själv! Även om min kompis M-a är en avslappnad och laid-back person så blir det inte detsamma som när man helt får rå sig själv....

Tror jag ska unna mig lite räkor i kväll.

Dagens vikt (från i morse):
97,9.
Det rör sig nedåt.
Bra.

Kommentarer
Postat av: Joanna

Ha en trevlig kväll =) Gjort något kul idag?

2009-01-29 @ 17:26:30
URL: http://joannaz.blogg.se/
Postat av: Bittan

Smaska på räkor du !Det är nog bra, bara naturprodukter ;)

Ha en fin kväll /Bittan

2009-01-29 @ 19:58:35
URL: http://viktsteg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0