Överårig student...

Så har jag blivit student!
Det känns riktigt spännande, har varit på inskrivning och en första föreläsning i dag.
Men jag känner mig så gammal! De flesta i gruppen verkar vara strax över 20 och vana studenter. Tack och lov är jag inte äldst i gruppen, har spanat in två eller tre personer som verkar vara i samma ålder, eller äldre, än mig. Men vi är definitivt i minoritet.

Ska bli spännande att se hur det fungerar framöver.

Är ledig från jobbet i dag och i morgon för studier, och det känns lyxigt att redan nu vara klar för dagen.
Visserligen borde jag väl börja läsa i kurslitteraturen, men sega bokus har inte lyckats leverera böckerna till mig ännu. Suck. Det blir en tur till biblioteket för att se om det går att låna någon av böckerna så länge.

På viktfronten så går det fortsatt stadigt nedåt.
Dagens vikt: 98,6.
Mindre än ett kilo kvar till ett totalt minus på 25 kg.
Overkligt.
Är dock irriterad på att midjemåttet inte förändras lika snabbt, där tycks det stå still.
Gissar att det är mer träning som behövs. Måste komma igång med de där sit-upsen jag lovat mig själv... men det är så himla tråkigt!

Kommentarer
Postat av: Bittan

Men så kul ! Och vad ska du bli då du blir stor?;)

Det kanske du har skrivit,ska ta och läsa lite mer i din blogg sen, man hakar ju på mitt i lixom!

25 kg, snart..det är bra jobbat !!

Ha en fin eftermiddag /Bittan

2009-01-22 @ 15:50:16
URL: http://viktsteg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0