Olika siffror

Ett enda hekto minus i dag.
Tålamod, tålamod.
Hade så gärna velat skriva  något annat, men hur många gånger jag än ställer mig på vågen så är det samma siffra som kommer fram.

Försöker ändå vara glad, peppad och positiv och vända siffrorna till något bra:
Nu är jag i princip i kapp vikten jag hade innan jul (skiljer ett hekto där också).
Nu har jag "bara" 0,6 kg kvar till 100 jämnt.
Nu har jag totalt gått ner 22,2 - vilken rolig siffra...
Mitt BMI är nu 38,8, jag har alltså med marginal tagit mig under gränsen för sjuklig övervikt.

Men ändå så spökar 100-sträcket för mig och jag blir så otålig och frustrerad!
Vill få det överstökat!

En anan tuff siffra idag:
MINUS 27 grader i Umeå nu på förmiddagen.
Brrr.
Tur jag är ledig och kan stanna inne under en filt.

Kommentarer
Postat av: Linda

Hur lång tid har det tagit dig att gå ner 22 kg??



Påbörjade min CK kur idag & känner mig sååå hungrig & sugen på allt..



Duktigt jobbat av dig iaff, får titta in här & bli peppad av dig & ditt viktras när det känns tungt..

2009-01-16 @ 20:37:25
URL: http://crazybeautifulworld.blogg.se.
Postat av: Bittan

Hej !

Skickar en hälsning från lite norr om dig !

Vikt är ett elände,karaktären katastof...men det går ! Har just startat en egen blogg för att få lite motivation att gå ner,gärna till vikten vid 25 år ,)

mvh /viktsteg

2009-01-16 @ 21:03:05
URL: http://viktsteg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0