Lite mörbultad

Har varit uppe tidigt i dag trots att jag har sovmorgon. Var i väg till naprapaten för att få min rygg justerad. Har haft ont ett längre tag, och inte riktigt fått ordning på det, men troligtvis är nu roten till det onda lokaliserad till en låsning i tre kotor i bröstryggen.

Så nu är jag tilltryckt och känner mig smått mörbultad efter behandlingen.
Men det känns bra. Tror att hon hittat rätt, och att det nu ska vända.

Dagens vikt: 99,0.
Wow. Ett rejält skutt ner.

Det känns så himla skönt - eftersom det varit sååå segt att ta sig under 100-sträcket. Hade inte velat se en vikt som skuttade åt andra hållet i dag... Tror att det suttit mycket i huvudet, att det var så svårt att passera "sträcket", jag hoppas att det nu lossnat så jag kan få rejäl utväxling på min cambridgekur.

Ska nu komplettera min cambridge-frukost med ett kokt ägg så jag står mig under den shoppingtur som snart väntar.
Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0