Frestande choklad

Jag har så svårt att låta bli choklad!
Det har gått bra att avstå från det mesta nu under min första cambridge-vecka, men chokladen är verkligen min akilleshäl.
Häromdagen köpte jag en liten, liten bit mörk choklad (30 g) och unnade mig.
Må så vara.
Problemet är bara att det blev en till dagen efter.
Och i kväll blev det en större chokladkaka...

Ingen katastrof, absolut inte. Men jag får inte maximal effekt av cambridge-kuren om jag lägger till choklad varje dag.
Och risken är stor att det ena leder till det andra, den lilla chokladbiten blir det stora chokladbiten som blir till lilla chipspåsen, som blir stora chipspåsen, som blir....
Hjälp!

Ingen mer choklad förrän jag passerat 100 kg.
Basta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0