Fin utmärkelse




Jag har fått en fin utmärkelse av lillgrisen som jag blev väldigt glad över. Tack! Inte minst kommentaren att hon tycker att min och de andra bloggar som hon nominerade till utmärkelsen inspirerar. Det värmer.

Enligt reglerna för utmärkelsen ska jag nu nominera sju andra bloggar, och hmm... då blev det blev genast svårt. Det finns gott om bloggar som förtjänar uppmärksamhet och utmärkelser, men jag är dålig på det här med kedjebrev och skicka-vidare-mail, nominera och motivera osv. Jag är oftast den som bryter kedjan (sorry!) Dessutom var de flesta av mina favvo-bloggar redan nominerade till denna utmärkelse vilket inte gör det enklare.

Men en blogg vill jag i varje fall skicka utmärkelsen vidare till, modiga miss brigthside, som jag med glädje och intresse följer steg för steg. Keep up, girl!

Tack förresten för många fina kommentarer. Jag har de senaste dagarna hittat många nya bra vikt-bloggar att kika in på nu, och ska snart uppdatera min länklista. Tänk att vi är så många som använder bloggen som hjälp och stöd i vår viktresa. Det är otroligt. För min egen del är jag övertygad om att min blogg, andras bloggar och kommentarerna på bloggen spelat en roll för att min viktresa just nu fungerar.

I kväll har jag firat mitt nya tvåsiffriga liv med 35 gram mörk choklad.
Det var en himmelsk njutning.
Måtte jag bara vara tvåsiffrig i morgon bitti också....

Kommentarer
Postat av: Anonym

Man får tacka så hemskt mycket!!! Det gav mig en massa motivation att börja med pusselbit nummer två..

2009-01-19 @ 22:53:00
Postat av: misss brightside

Hmm, jag antar att du fattar att det är jag. Men jag har jättemycket krångel med att kommentera, namnet försvinner alltid precis när jag trycker på "skiicka kommentar"

2009-01-19 @ 22:54:36
URL: http://misssbrightside.blogg.se/
Postat av: Bantarbritta

Åh, jag fick också den men kände precis som du, alla bloggar jag ville nominera var ju redan nominerade! :o

Jo, det är både för och nackdelar både med att vara anonym och öppen. Jag saknar att inte kunna visa mer bilder mest tror jag... och så tror jag att det skulle kunna vara peppande och en sporre att veta att folk VET... och att jag måste visa att jag ska lyckas. Men jag fortsätter att fundera...

2009-01-20 @ 08:04:04
URL: http://bantarbritta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0