Välgörande vikt-paus

Det känns mycket bättre i dag.
Gårdagens beslut att ge mig själv några dagars paus i viktminskandet ger effekt. Plötsligt är jag inte lika omättlig, inte lika desperat efter något att stoppa i munnen, för nu vet jag att jag får om jag vill.
Det är konstigt hur man funkar ibland...

Så lunchen blev nyttig cambridge kompletterat med två stekta ägg.
Och en micrad kanelbulle till efterrätt.
Är proppmätt och nöjd, och vägrar ha dåligt samvete.
Jag ska igång igen på måndag, då gäller ren kur på cambridge, och kilona ska rinna av mig igen.

Men just nu funderar jag på lite sushi till middag...

Kommentarer
Postat av: Martina

Vad skönt att du kan landa i ett sådant beslut! Ett evigt jagande dåligt samvete är ingen höjdare ju. Njut nu!

2009-02-05 @ 21:38:41
URL: http://fettofinito.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0