Tre dilemman

Några vägval jag brottas med just nu, så här minutrarna innan jag åker hem från jobbet:

1.
a) Åka direkt hem och inte stoppa något mer än vatten i munnen resten av kvällen.
b) Åka förbi Max köpa en Delifrech LowCarb-burgare för att dämpa hungern och suget.
c) Åka förbi macken och köpa mörk choklad.

2.
a) Åka på vattengympa innan jobbet i morgon (börjar sent).
b) Hoppas på sol, och lapa sol på uteplatsen för att bli lite piggare, gladare och brunare.
c) Ägna hela förmiddagen åt att plugga eftersom jag ligger risigt till i tid och lär sitta hela helgen...

3.
a) Strunta i att väga mig i morgon, eftersom jag riskerar att bli deppig.
b) Väga mig i morgon för att få en reality-check och förhoppningsvis goda nyheter.


Facit kommer i morgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0