Sushilunch&gourmetmiddag

Det blev sushi till lunch i dag.
Orkar inte med cambridge i dag.
Dessutom ska jag ju ha uppehåll för tjejmiddag i morgon, och då behöver kroppen vänja sig vid lite mer vanlig mat för att inte hamna i total chock...

Så jag lägger på en tårtbit i eftermiddag, eftersom det bjuds till fikat.
Jo, jag vet.
Jag är hopplös ibland.
Ska försöka jämna ut dagen med lite enkel kyckling till middag...

Ser hur som helst fram så otroligt mycket till lördagsens gourmetmiddag.
Tänkte bjuda på menyn här:

Baconlindade ostron med aioli
Champange

Sparrissoppa med tomat och parmabruschetta
Chateau Coucheroy

Pepparstekt tonfisk med chipotlesky och mango/tequilacoulis
Pommard 2006

Chilihet chokladsoppa med konjakskyss

Kaffe

Ostbricka med bl a Saint Agur och Brieost.
Grahams LBV samt Gnarly Head

Alla recepten kommer från recept.nu och expressen/mat.

Omdöme om maten kommer på söndag.
Och tänk - söndag - en ny möjlighet att ta nya tag.
Då minsann!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0