Rastlös

Har en lugn eftermiddag och kväll på jobbet, vilket i och för sig är bra eftersom jag inte känner mig 100% pigg och kry.
Men å andra sidan är det lite tråkigt också.
Och det ger utrymme för tankarna att vandra...

Just nu vandrar de i väg till gnälliga, negativa och sura tankar.
Känner mig missnöjd med det mesta just nu (jobbet, chefen, livet, vännerna, lägenheten, inneboende, vikten, ekonomin, fan och hans moster).
Vill bara krypa ner under täcket och tycka synd om mig själv.
Inte särskilt konstruktivt med andra ord.

Ska snart ta kvällsmat. Kanske kan en pulvermiddag pigga upp.
Eller not.

Hmm, blir nog en kamp i kväll att INTE ta vägen förbi macken hem och köpa något tröstande och gott som ostkrokar, glass och choklad.

Kommentarer
Postat av: Bittan

"Skrutt ta dig"...;) Håller tummen för dig..

2009-02-12 @ 18:39:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0