Ostkrokar&semlor

I dag frossar jag.
Kan inte låta bli.
Är hemma sjuk från jobbet, inte dödssjuk, men har någon obehaglig light-variant av influensa tror jag med ont i kroppen, yr i bollen, lite feber och allmänt hängig och orkeslös.

Men en sak som jag orkar är att äta.
Proppar i mig onyttigheter, och har ingen som helst motståndskraft i dag.
Besöket på affären blev en katastrof, och hittills i dag har jag avverkat en halv påse ostkrokar, en semla, och en kaka mörk choklad. And there is more to come...

Suck.
Min nystart på cambridgekuren är inte särskilt lyckad.
Men just nu bryr jag mig inte så mycket.
Jag tar tag i det i morgon. Eller övermorgon.

Jag SKA ta tag i det, jag lovar.
Men jag orkar inte föra alla krig samtidigt....

Kommentarer
Postat av: Bittan

Ny dag idag,idag blir det en bra dag..för idag har jag ..näskojjabara ,) Idag blir det bra ..eller hur?!

Bittan / ha en fin dag

2009-02-11 @ 07:44:37
Postat av: blogg_bohemen

Förstår precis! Men du kommer att orka ta tag i kuren igen! Lite frossning i ostbågar och grädde måste man tillåta sig när man är sjuk, inget fel i det.

2009-02-11 @ 09:19:16
URL: http://bohemianrhapsody.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0