Orolig....

I förra veckan fick jag vad jag tror var mitt första migränanfall någonsin.
I morse vaknade jag med lite lätt, dunk-dunk på vänster sida av skallen, så där så det trycker ner mot ögat.
Det känns allt för bekant...
NEJ!
Jag vill inte.
Vill inte vara en person som får ständiga migränanfall!!!

Hoppas nu att det "bara" är vanlig huvudvärk som kommer efter lång och slitig dag på jobbet.
Har petat i mig ett par panodil, och ska lägga mig i sängen en liten stund till (börjar jobba efter lunch, skönt).

Samtidigt dyker det upp en massa oroliga tankar. Om det inte är en reaktion på lång arbetsdag, vad är det då? Kan min vikt-kur framkalla migrän? Måste jag sluta med Cambridge - nu när jag är på väg att lyckas med en omstart? Är det inre stress (har varit en hel del grubbel och lågt läge på sistone)? Eller är det något helt annat?

Försöker att inte dra iväg och ta ut en massa i förskott.

Kommentarer
Postat av: Bittan

Jag har migrän, det kommer helt oförberett,beror inte på några yttre omständigheter...

Tycker du ska kontakta någon som förstår sig på det ,kanske få migränmedicin,vanliga värktabletter ger ingen effekt på mig iallafall.

Kanske är det någon form av reaktion av din kur..

Ring "nån" och fråga, oro i sig är inte kul !

Krya på dig /Bittan

2009-02-24 @ 10:46:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0