Om en dålig dag

Först: tack för peppande kommentarer. Ni gör skillnad, kära bloggläsare, när svackorna kommer.
Och svackor kommer och går, som Bittan påpekar.
Det gäller bara att härda ut.

Har inga som helst förväntningar på denna dagen. Den har börjat dåligt. Vaknade på dåligt humör, ont i huvudet och allmänt grinig. Vill helst bara ligga i sängen med ett täcke över huvudet, men tyvärr (eller tack och lov?) funkar livet inte så.
Så nu sitter jag på jobbet, fortfarande moloken och sur och försöker göra så lite som möjligt...

Å andra sidan: i måndags, när jag spårade ur på kvällen, så hade jag en bra dag trodde jag.
Kände mig peppad och på G, och ändå snavade jag rejält på kvällen och tappade kontrollen.
Kanske är det en riktig skit-dag som behövs för att komma ner på jorden igen.

Dagens vikt: ingen aning. Tittar just nu inte på vågen.

Dagens mål: att ta mig i väg på min vattengympa i kväll.

Dagens uppdrag: köpa mer cambridge-pulver.

Dagens utmaning: att stå ut. I morgon kan bara bli bättre.

Kommentarer
Postat av: Bittan

.."Det måste vara lite dåligt,för att vi ska veta när allt är bra ! "

Hoppas det känns bättre,efter vattengympan om inte annat !

Ha en fin kväll !

2009-02-04 @ 12:55:52
Postat av: Martina

Hoppas dagen har gått bra och att du kom iväg på vattengympa!

2009-02-04 @ 22:02:49
URL: http://fettofinito.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0