Nej, inte i kväll också...

Just nu är det bara hopplöst.
Vill bara äta, äta, äta.
Och orkar inte riktigt stå emot.
Vet inte vad som händer. Tycker jag har motivationen och viljan, men ändå funkar det inte.

Det kan vara den magiska "tredje veckan" - enligt min cambridgekonsulent är det psykiskt som jobbigast under eller efterde tredje veckan på ren kur, då kommer längtan efter vanlig mat igen som starkast. Eftersom jag under hösten gjorde så många uppehåll så hamnade jag aldrigt riktigt i det läget...

Nu har jag ett planerat uppehåll till helgen, men hade tänkt köra på fram till dess.
Just nu vet jag inte hur jag ska få till det.
Har tjuvätit en hel del smått och gott hela kvällen so far.
Oj, vad det går att hitta längst bak i skafferiet och frysen när man väl rotar runt.... Digestivekex har aldrig varit så gott som nu!

Suck.
Men jag ger inte upp.
Okej, det strular just nu.
Men det är en ny dag i morgon.
Ny dag = nytt försök.

Kommentarer
Postat av: Ea

Mitt tips är att ta kontroll över hjärnan om så bara i en sekund och förvalta den sekunden på allra bästa sätt genom att hälla diskmedel på allt du vill stoppa i munnen. Fungerade för mig :). Lycka till, tänk på belöningar och mål! Pepp, pepp, pepp!

2009-02-03 @ 20:39:33
URL: http://stronzata.blogspot.com
Postat av: Ea

Mitt tips är att ta kontroll över hjärnan om så bara i en sekund och förvalta den sekunden på allra bästa sätt genom att hälla diskmedel på allt du vill stoppa i munnen. Fungerade för mig :). Lycka till, tänk på belöningar och mål! Pepp, pepp, pepp!

2009-02-03 @ 21:08:53
URL: http://stronzata.blogspot.com
Postat av: Martina

Ladda med positiva tankar inför imorgon så kommer du kunna vända på trenden! Heja på!!!

2009-02-03 @ 21:49:00
URL: http://fettofinito.blogspot.com
Postat av: Bittan

Svackor kommer och går..Nu är det en ny morgon!

Böja om..idag går det bättre,ska sitta på din axel idag ;)

Ha en fin dag/Bittan

2009-02-04 @ 08:49:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0