Mat-chock

Hjälp vad jag har mått dåligt i dag!
Chockade kroppen i går och gick på fest.
Supergod mat, och en hel del gratis alkohol till detta, och jag åt, åt, åt och drack.
Ändå tyckte jag att jag "värmt upp" genom att bryta min rena kur flera dagar innan fest-kvällen.
Men jag har mått riktigt pyton i dag. Och det är inte bakfylla (i varje fall inte enbart), utan det har riktigt värkt i magmusklerna.

Enda fördelen är att jag nu längtar efter att fortsätta med cambridge och ren kur i morgon.

I dag har jag dock fulätit, för lite dagen-efter har det också varit, och då behöver kroppen onyttiga saker.
Konstigt det där.

Vågen låter jag bli ett tag till, men på fredag siktar jag på ny invägning, och förhoppningsvis en vettig vikt på låga 97.

Ha en bra söndag - och en bra vecka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0