Madonna-biljetter

Är så himla glad!
Efter två timmar i telefonen och väntande på internet så kom jag fram och kunde köpa biljetter till Madonnas konsert i Göteborg i augusti. Jag och kompisen AK åker. Nu fanns det bara kvar ståplatser på innerplan när jag kom fram, men gott så - jag var rädd för att jag skulle missa biljetterna helt! Nu vid lunchtid så var konserten helt slutsåld, har jag noterat.

Det var ett litet äventyr att försöka få tag på biljetter. Fy fasen för alla uppköpare som blockerar linjerna och nätet! Man blir lite ledsen när man själv sitter i telefonkö för att komma fram när biljetter dyker upp till försäljning på olika sajter till överpriser...

Men nu har jag ännu en morot att jobba mot: 9 augusti i Göteborg,
Kakan ska vara smal och fin och rocka loss på Ullevi!

Dagens nystart med ren kur har än så länge funkat bra.
Men har ont i kroppen och känner mig fortfarande hängig.
Undrar om det är någon förkylning/influensa på gång...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0