Dags för vägning...

Det blev inga onyttiga inköp i går kväll.
Bra.

Däremot var jag vrålhungrig när jag kom hem, så jag började rota i kyl och frys, hittade några frysta creps som åkte in i micron. Rätt okej mat, om jag kikar på innehållsdeklarationen, men ändå något som inte riktigt hör hemma på ren kur.
Må så vara.
Det kan jag leva med.

I morse tog jag också mod till mig och ställde mig på vågen igen.
Var förberedd på det värsta.
Vet att jag väger mer än innan mitt uppehåll, bara det här med att tömma kolhydratlagren innebär ungefär 1,5 kg.

Med minsta marginal (ett par hekto) så håller jag mig fortfarande under 100 kg.
Känns så bra!
Så nu är jag glad att jag vägde mig, det ger extra motivation att nu vara lite uthållig och se till att komma igång med cambridge på allvar igen.
Om några dagar borde jag vara tillbaka under 98 kg igen.

Däremot blir det ingen träning i dag.
Måste plugga nu på förmiddagen innan jag ska och jobba.
Däremot ska jag unna mig en sol-paus på uteplatsen om solen fortsätter att titta fram.

Kommentarer
Postat av: Bittan

Det var ju toppen ! Aldrig mer över..;)

2009-02-13 @ 15:06:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0