Dagens lista

Dagens vikt: 98,0.
Skutten nedåt fortsätter. Men i kväll blir det en GI-middag med brodern, så nu stannar det upp någon dag gissar jag.

Dagens miss: den planerade vattengympan är inställd.
Shit. Hade behövt komma i vatten och stretcha rumpan.

Dagen outfit: svart, enkel top, mörkblå Zizzi-jeans. Diskret, enkelt, tråkigt...

Dagens att göra: fixa med datorn, kolla hockey med brodern i Ö-vik, lämna igen filmen Wall-E (en besvikelse).

Dagens positiva: att jag klarar av att hålla fast vid Cambridge fastän jag har besök. Brukar vara svårt då, men nu håller jag mig till min plan, och det känns riktigt bra.

Dagens negativa: blir mer och mer varse om att jag måste göra något åt min madress som har en stor grop i mitten. Det hjälper inte att vända och vrida på den längre. Kanske räcker det med ny bäddmadrass...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0