Back on track

Dagen är snart slut, och jag kan summera en bra dag.
Ingen hetsätning, ingen överätning, inga onyttigheter.
Bara min cambridgekur, vatten och några ägg för att hålla den värsta hungern borta.
Skönt.
Behövde få en bra dag med mig, för att komma ihåg att jag faktiskt kan det här. Jag har ju gjort det tidigare. Och jag är ju fortfarande bara halvvägs på min vikt-minskar-resa, så jag kan inte stanna här...

Vågar dock inte väga mig ännu. För mycket strul i för många dagar. Är rädd för att vikten krupit över till tresiffrigt igen, och vet inte om jag fixar att se det. Så jag väntar några dagar till, några bra dagar ytterligare, så ska jag nog ta steget upp på vågen....

Känner mig lite extra stolt då jag utan större problem kunde stå emot när min tillfälliga inneboende plockade fram chips och åt i kväll. Hon frågade om lov - och jag kände att jag inte kunde säga nej.... även om jag var lite osäker på hur jag skulle klara det. Men samtidigt måste jag öva mig, och lära mig att det inte är hela världen att se när andra äter sådant som inte är bra för mig.

Nä, nu blir det lite Dirty, Sexy Mony innan jag kryper ner i sängen.
God natt, bloggvänner.

Kommentarer
Postat av: Martina

Bra jobbat!! Att stå emot chips är fasen inte så lätt, starkt gjort!

2009-02-12 @ 07:07:29
URL: http://fettofinito.blogspot.com
Postat av: Bittan

Mitt gormiga jag,kan tycka att den inneboende ska ta seden dit denne kommer,inte tar man fram sånt,om man vet att du kämpar med näbbar och klor ! Fy ,vad själviskt..



Du gjorde det jättebra kramaromar till dig!!

Igår bra, idag bättre ! ;)

2009-02-12 @ 09:13:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0